fredag 24 december 2010

doesent really feel like christmas at all....

Ingen riktig jul utan Linda och Martin, men vi har spelat in kalle anka, karl bertil och svensson svensson så vi ska fira med dom sen. Linda sa att vi kan tänka på det här som en vanlig jävla fredag och julafton är inte än på ett tag. Men farmor och farfar var här och morfar så en liten jul blev det iallafall. Har tagit kort på julklapparna men orkar inte lägga över dom i datorn så det blir imorgon. Igår var vi ju i Uppsala och vi gick ut och åt pizza för dom nyblivna föräldrarna har tröttnat på sjukhus mat. Sedan åkte vi tilbaka till sjukhuset och skulle träffa Agnes men eftersom att jag som vanligt ska vara sjuk så fick jag inte träffa henne... Men vi får hoppas att hon blir bra så får jag vara med henne helatiden. God Jul!




3 kommentarer:

  1. nej vad synd att du var sjuk :/
    men hoppas du hade en bra jul ändå, god jul! <3

    SvaraRadera
  2. ja men jag får förhoppningsvis träffa henne imorgon om vi åker dit :D God Jul glömde svara på smset :P <3

    SvaraRadera
  3. okej vilken tur :D
    nej det är lugnt jag klarar mig ;)

    SvaraRadera