tisdag 21 december 2010

Alma, Agnes, Selma eller Elsa ?

Linda och Martin har inte riktigt bestämt namn, men jag håller fortfarande på Elsa. Nu har mamma och pappa kommit hem från Uppsala där hon fortfarande ligger men de säger att de kan nog snart flytta henne till falusjukhus och det låter ju positivt. Här är några bilder på pyret (det är vad Martin kallar henne, sött). Eftersom att det blev en flicka så säger jag som mamma sa "vi kan frossa i rosa" så vi köpte en rosa filt och rosa kläder.
Här ligger hon sött och sover, hennes hand är lindad för hon har en nål för medicinerna hon får.
          

Hon har också klister kvar sen respiratorn som hon inte längre behöver.

Här skulle sjuksköterskan ta blodtryck och det gillas inte.

älskad från första stund.

4 kommentarer:

  1. aww vad söt! jag håller också på elsa :D

    SvaraRadera
  2. ja men nu har dom nog bestämmt Agnes :p men det var typ mitt andrahands val eftersom att jag vill att mina barn ska heta så xD

    SvaraRadera
  3. Gud vilka söta bilder :D pluppen <3

    SvaraRadera
  4. jag vet, hon är jätte söt :D

    SvaraRadera