onsdag 20 oktober 2010

so tired of the anger and the tears there are no stop in them

Dagen började med matte lektion, och jag fick ig på matte provet och det var 1 av 12 som fick g och hon tycker att det är vårt fel, hon tänker inte ens på att provet kanske var för svårt för oss eller att hon är en dålig lärare. Och sen säger hon att om jag tyckte att jag kunde det här skulle det säkert gå bra på omprovet jag ba kommer du göra det lättare eller? Jag blev sådär arg så att man bara kan börja gråta för att man inte får slå till henne. Iallafall så återhämtade jag mig och jag, Linnea, Gina och Mia gick på Carl Norén som sjöng och pratade på galaxen ikväll. Han är så sjukt duktig han spelade gitarr, piano och spelade munspel samtidigt, jag vill också vara musikalisk... Gina sprang runt och fotograferade och Linnea satt och antecknade för dom jobbar på DD på sin APU hoppas man får läsa om det i tidningen sen då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar