onsdag 20 oktober 2010

det senaste i mitt liv...

Har inte riktigt haft tid för att blogga men en liten snabb genomgång vad som hänt de senaste dagarna :

Fredag: skola sen kupolen med Johanna efter det var jag tvungen att åka hem för på kvällenskulle jag vara barnvakt åt mina söta små kusinbarn vi satt och spelade spel hala kvällen vi hade jätte kul

Lördag : vaknade jätte tidig dels för att jag sov på en luftmadrass och för att barn vaknar tidigt (om ni inte visste det) vilket inte var så kul med tanke på att det var lördag... men åkte ialla fall och tränade step med Gina kvällen spenderades men Robin och Ellen (kusinbarnen)

Söndag: moster och kusinbarnen åkte och jag hade ingenting att göra tror jag var hemma hela dagen och inte gjorde något intressant.

Måndag: skola igen då, efter det åkte jag till human där det var STUM möte ( inte månge veckor kvar !!!) sen blev det afro dans med mia gina och linnea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar