fredag 20 augusti 2010

that´s alright because I like the way it hurts...

Jag har ont i benen och är helt slut. Åker till skolan är där till 9 och där sitter emma och julia. Vi ska GÅ UPPFÖR romme alpinbacken med alla andra tvåor. Men vi kom iallafall inte sist upp jag tror det var 5 stycen bakom oss. Pinsamt, vi går ju faktiskt räddningstjänst. Så är vi där uppe och har lite samarbetsövningar. Sen ska vi ner och då är jag, Julia, Emma och Sofie så duktiga att vi springer ner. Sen när vi sitter på bussen hem tror vi att allt är över och då ska vi gå ner för busstrappen det var jätte jobbigt, men nu är jag hemma, har duchat och vill inte ens tänka på träningsvärken jag kommer ha imorgon men men så är det. Ikväll blir det nog att gå och kolla på gasken med Sebbe, Linnea och Mia. XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar